Medarbetare för order, logistik & fakturering
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en målfokuserad person med stort driv och egen initiativförmåga som vill vara med att bygga Opexi i Sverige och internationellt och agera ”motor” i vår organisation. I tjänsten ingår kundservice, orderhantering, lager/logistik/leverans, fakturering, mm.
Vi arbetar idag i det molnbaserade systemet Fortnox där vi samlar allt från kundregister, order, lager, ekonomi, etc. Samt lagersystemet Ongoing.
Du rapporterar till vår Head of Finance & Administration.
Eftersom vi befinner oss i tidigt skede av vår resa att skapa ett internationellt bolag, kommer du själv i stor utsträckning påverka tjänstens utformning samt vara mycket delaktig i hela Opexi’s utveckling för att nå uppsatta mål.
Tjänsten
Heltid
Vårt kontor är beläget i centrala Stockholm.
Din bakgrund och persona
Vi söker dig som har rätt driv, är kundfokuserad, gillar att arbeta i team och är beredd att ta tag i frågor som krävs i ett bolag i ständig utveckling.
Du är en fena inom:
1. Support till privat- och företagskunder gällande order, leverans, returer, reklamationer.
2. Övervaka, boka och uppdatera transporter från lager och se till så att allt kopplar rätt i våra system.
3. Vara första kontakt till lagret gällande dagliga problem och frågor.
4. Skapa fakturor och underlag
5. Ansvara för att försäljning bokas korrekt i affärssystem
6. Löpande följa upp så att vi har korrekta lagersaldon
7. Säkerställa att integrationer och kopplingar mellan systemen fungerar som de ska
8. Administrera artiklar i systemen, uppdatera med rätt information
Språk
• Svenska i tal och skrift
• Engelska i tal och skrift
Ersättning
Enligt överenskommelse.
Friskvårdsbidrag
Ansökan
Skicka din ansökan till [email protected]
För ytterligare information kontakta Lina Stålebring – Head of Finance & administration på tel 08-704 91 00 eller e-post [email protected]
Vi söker nu en målfokuserad person med stort driv och egen initiativförmåga som vill vara med att bygga Opexi i Sverige och internationellt och agera ”motor” i vår organisation. I tjänsten ingår kundservice, orderhantering, lager/logistik/leverans, fakturering, mm.
Vi arbetar idag i det molnbaserade systemet Fortnox där vi samlar allt från kundregister, order, lager, ekonomi, etc. Samt lagersystemet Ongoing.
Du rapporterar till vår Head of Finance & Administration.
Eftersom vi befinner oss i tidigt skede av vår resa att skapa ett internationellt bolag, kommer du själv i stor utsträckning påverka tjänstens utformning samt vara mycket delaktig i hela Opexi’s utveckling för att nå uppsatta mål.
Tjänsten
Heltid
Vårt kontor är beläget i centrala Stockholm.
Din bakgrund och persona
Vi söker dig som har rätt driv, är kundfokuserad, gillar att arbeta i team och är beredd att ta tag i frågor som krävs i ett bolag i ständig utveckling.
Du är en fena inom:
1. Support till privat- och företagskunder gällande order, leverans, returer, reklamationer.
2. Övervaka, boka och uppdatera transporter från lager och se till så att allt kopplar rätt i våra system.
3. Vara första kontakt till lagret gällande dagliga problem och frågor.
4. Skapa fakturor och underlag
5. Ansvara för att försäljning bokas korrekt i affärssystem
6. Löpande följa upp så att vi har korrekta lagersaldon
7. Säkerställa att integrationer och kopplingar mellan systemen fungerar som de ska
8. Administrera artiklar i systemen, uppdatera med rätt information
Språk
• Svenska i tal och skrift
• Engelska i tal och skrift
Ersättning
Enligt överenskommelse.
Friskvårdsbidrag
Ansökan
Skicka din ansökan till [email protected]
För ytterligare information kontakta Lina Stålebring – Head of Finance & administration på tel 08-704 91 00 eller e-post [email protected]